Úvod Doprava Chci zboží zaslat na adresu

Chci zboží zaslat na adresu

Chci zboží zaslat na adresu

Všeobecné zásady

Pakliže objednávané zboží máte k nějakému datu (např. narozeniny, svatba, karneval), raději nás o tom v Poznámce objednávky (v košíku) informujte!

Vyhneme se tak možným komplikacím. Měla jsem případy, kdy zákazník objednal v pátek večer a balík se mi vrátil jako nepřevzatý, protože to potřeboval na víkend... Často také spěchající zákaznici zvolí platbu převodem a neuvědomí si, že peníze mohou z banky do banky putovat i dva dny. Nastat mohou i jiné okolnosti, a proto uvedením data nejpozdějšího dodání můžete jenom získat.

Jaké jsou rozdíly mezi nabízenými dopravci?

Dopravce PPL

Firma PPL si od nás balíky každý všední den odpoledne sama odváží. Přesný čas nemůžeme garantovat, neboť je to různé.

Pokud chcete mít jistotu odeslání ještě v den, kdy učiníte objednávku, pak objednejte do 13 hodin. Platí to samozřejmě pro zboží označené "skladem" a objednané na dobírku. Pokud zvolíte platbu převodem, odešleme zboží až po připsání platby na náš účet.

PPL Vám balík od nás přiveze již druhý den!

Výjimky nastávají mimořádně. Jakmile balík dopravci předáme, veškerá komunikace ohledně dodání již probíhá mezi Vámi a PPL, které zasílá informační mail s číslem balíku s odkazem na jejich stránky, kde je možné cestu balíku sledovat.

V den doručení zároveň posílá přímo řidič SMS, v níž Vás informuje o předběžném čase dodání. S ním je možné případně domlouvat změnu apod.

Česká pošta

Na Českou poštu si balíky sami vozíme, a to každý všední den zpravidla kolem 16. hodiny. Objednávky učiněné do cca 15 hodin tedy stihneme expedovat týž den. Platí to samozřejmě pro zboží označené "skladem" a objednané na dobírku (u platby převodem odesíláme až po připsání peněz na náš účet).

Česká pošta často balíky doručí již druhý den, ale spoléhat se na to příliš nelze, takže raději počítejte se dvěma dny.

Jakmile balík poště předáme, už je to její vizitka, jak funguje. Nemějte proto za zlé nám, že nastal s dodáním balíku nějaký zádrhel. Zkušenosti jsou ale takové, že problémy nastávají zřídka.

Odeslaný balíček stále nedorazil?

Odeslali jsme Vám zásilku a balíček nedorazil v avizovaném termínu? Zřejmě se vyskytla ojedinělá chyba na straně dopravce. Jak postupovat?

Reklamace zboží

Navzdory naší snaze jsme Vás nepotěšili a chcete zboží reklamovat? Neváhejte se na nás obrátit, určitě se domluvíme a reklamaci vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.

Kdy odesíláme?

 

Co je skladem,
pošleme ihned
(rozhoduje čas objednávky):
Zásilkovna do 8 hod.
(dodání za 1-2 dny)
PPL do 13 hod. (dodání následující pracovní den)
Česká pošta do 15 hod. (dodání za 1-2 dny)
Co skladem není,
do 3 dnů
naskladníme
a poté odešleme k Vám.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Co nabízíme?

 

Dárkové zboží

Vybírat můžete podle typu zboží (trička, hrnky, polštáře, žertíky...), podle profese či zájmu (rybář, myslivec, hasič, motorkář...), případně zda je to maminka, babička, děda atd. Dále podle narozenin (18, 30, 40, 50...) anebo typu události (odchod do důchodu, Vánoce, svatba, svátek...).

Karnevalové zboží

Vybírat můžete podle typu zboží (paruka, kostým, vousy, make-up, maska...) nebo podle tématické párty (čerti, halloween, piráti, hippies, indiáni...).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kontaktujte nás

Zákaznická linka:
+420 602 683 974
obchod@hubatacernoska.cz

Visa Master card

© 2017, HUBATÁ ČERNOŠKA – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky