Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Reklamace zboží

Reklamace zboží

Navzdory naší snaze jsme Vás nepotěšili a chcete zboží reklamovat? Neváhejte se na nás obrátit, určitě se domluvíme a reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti.

Smyslem naší práce je dělat lidem radost a těší nás každý spokojený zákazník, který s nadšením otevře balíček od nás a najde tam svůj vyhlédnutý produkt či produkty.

Vaše radost je pro nás vším a vůbec to není planá fráze, neboť nikoho by netěšila práce, kdy by nám zákazníci neustále něco vyčítali nebo za něco spílali. Naopak si užíváme okamžiky, kdy pějí chválu a sdílejí svou radost dál.

Přesto může nastat ojediněle situace, kdy zákazník není se zbožím spokojen. Pokud jste například měli o produktu jinou představu, špatně si zvolili velikost, nepřečetli si bližší popis produktu nebo jste třeba omarodili a nešli na oslavu narozenin a náš produkt již nemáte jak uplatnit, tak jej bez obav do 14 dnů od převzetí vraťte na naši adresu. Více si o tom přečtěte v článku Vrácení zboží do 14 dnů.

Pakliže zboží dorazilo poškozené nebo se v rámci záruční lhůty projevila jeho závada, máte právo je reklamovat.

Pokud by Vám dopravce předával balíček s viditelným poškozením, pak jej ani nepřebírejte. Odmítněte jeho převzetí s odůvodněním, že jeví známky poškození. Obratem nás o této skutečnosti informujte a my co nejdříve odešleme zboží nové. I kdyby obsahu balíku nakonec nic nebylo, máte tak jistotu, že dostanete nezávadné zboží.

Pakliže zboží dorazilo poškozené, sdělte nám to nejlépe e-mailem. Nezapomeňte uvést číslo objednávky. Poškození stačí doložit fotografií. Vše je tak rychlejší a pohodlnější, než zboží vracet poštou a čekat na vyřízení reklamace dlouhé dny. Pakliže reklamaci uznáme jako oprávněnou, posíláme zpravidla obratem nové zboží nebo vracíme peníze na účet. (Složenkou peníze nezasíláme, což jistě v dnešní době chápete.)

Pakliže budete produkt zasílat zpátky na naši adresu (Jan Kuthan, Na Potůčku 40, 264 01 Sedlčany), pak jej opatřete informacemi z našeho vzorového formuláře pro reklamaci. Kdo má rád paragrafy a čtení na úrovni zákonů, nechť si v nich počte i bod 7) Práva z vadného plnění. Jsme tu ale pro Vaši spokojenost a nejjednodušší je prostě se nám ozvat a Váš problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.