Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Velký průvodce SEO - Michal Kubíček

Výprodej
Kód produktu: 400012556 EAN: 9788025121955 Výrobce: Computer Press
120,00 Kč
Skladem 1 Ks

Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích?

Zobraz detailní popis

Detailní popis

Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích? Toužíte po vyšší návštěvnosti webu a vyšších výdělcích? Řešením je optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Praktický průvodce zkušeného odborníka vám nejen odhalí, jak fungují vyhledávače, ale především vás dovede ke kýženému výsledku – první pozici ve vyhledávači. Krok za krokem se naučíte techniku optimalizace stránek, a to jak ve zdrojovém kódu, tak pomocí budování zpětných odkazů a propagace webu. To vše se zaměřením na prostředí českého Internetu.

Autor se v knize mimo jiné věnuje následujícím tématům:
- Jak vyhledávače indexují a jak určují pozici (Google Rank, S-rank a další) - Jak na klíčová slova ve stránce, správné WWW adresy a domény - Jak napsat dobrý text pro optimalizované stránky – copywriting - Jak optimalizovat odkazy na stránce a tvořit mapu stránek - Jak získat odkazy na vlastní stránky a tvorba RSS kanálu - Budování zpětných odkazů v katalozích či na partnerských webech - Analýza výsledků optimalizace a udržení pozic - Nepovolené praktiky při optimalizaci (Black Hat SEO) - Vedení úspěšných reklamních kampaní v PPC systémech, např. Google Adsense, Sklik, AdFox či Etarget

O autorovi: Michal Kubíček je majitelem společnosti PRONETmedia, jež se věnuje SEO, SEM a tvorbě webů a spravuje weby a eshopy více než 100 společností z celé Evropy. Mimo jiné školí webmastery v problematice internetového marketingu, SEO a on-line public relations. Vystudoval fakultu multimediálních komunikací univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dříve působil jako novinář v Lidových novinách.

2010, tehdy stála 389 Kč, čtená, běžně opotřebovaná

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!