Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Velký průvodce SEO - Michal Kubíček

Výprodej
Kód produktu: 400012556 EAN: 9788025121955 Výrobce: Computer Press
199,00 Kč
Skladem 1 Ks
Ks

Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích?

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích? Toužíte po vyšší návštěvnosti webu a vyšších výdělcích? Řešením je optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Praktický průvodce zkušeného odborníka vám nejen odhalí, jak fungují vyhledávače, ale především vás dovede ke kýženému výsledku – první pozici ve vyhledávači. Krok za krokem se naučíte techniku optimalizace stránek, a to jak ve zdrojovém kódu, tak pomocí budování zpětných odkazů a propagace webu. To vše se zaměřením na prostředí českého Internetu.

Autor se v knize mimo jiné věnuje následujícím tématům:
- Jak vyhledávače indexují a jak určují pozici (Google Rank, S-rank a další) - Jak na klíčová slova ve stránce, správné WWW adresy a domény - Jak napsat dobrý text pro optimalizované stránky – copywriting - Jak optimalizovat odkazy na stránce a tvořit mapu stránek - Jak získat odkazy na vlastní stránky a tvorba RSS kanálu - Budování zpětných odkazů v katalozích či na partnerských webech - Analýza výsledků optimalizace a udržení pozic - Nepovolené praktiky při optimalizaci (Black Hat SEO) - Vedení úspěšných reklamních kampaní v PPC systémech, např. Google Adsense, Sklik, AdFox či Etarget

O autorovi: Michal Kubíček je majitelem společnosti PRONETmedia, jež se věnuje SEO, SEM a tvorbě webů a spravuje weby a eshopy více než 100 společností z celé Evropy. Mimo jiné školí webmastery v problematice internetového marketingu, SEO a on-line public relations. Vystudoval fakultu multimediálních komunikací univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dříve působil jako novinář v Lidových novinách.

2010, tehdy stála 389 Kč, čtená, běžně opotřebovaná

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!