Nadčasový produkt - Ryan Holiday
Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat?
předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)
Detailní popis
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:
• Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně? Nadčasový, evergreen, kultovní...
Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda.
Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch.
Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce. Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.
2021.
Názory uživatelů
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!