Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Marketing na sociálních sítích - Vojtěch Bednář

Akce Výprodej
Kód produktu: 400012554 EAN: 9788025133200 Výrobce: Computer Press
79,00 Kč
Skladem 1 Ks

Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích?

Zobraz detailní popis

Detailní popis

Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci?

Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace.

Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami.

S knihou se mimo jiné naučíte:
- Vytvořit vhodnou strategii a konkrétní časový plán - Stanovit odpovídající finanční a personální zajištění - Identifikovat cílovou skupinu a podle toho volit vhodný nástroj - Vytvořit atraktivní obsah pro Facebook či Twitter - Počítat se zákonitostmi šíření informací a virálním efektem - Pracovat s jednotlivými typy uživatelů a udržet si je - Propojit sociální sítě s klasickou webovou prezentací - Využívat sociální sítě ke zpětné vazbě i zákaznické podpoře - Zjistit, kdy a jak je vhodné danou sociální síť opustit

O autorovi: Vojtěch Bednář je sociolog, mediální poradce a odborný publicista. Řadu let píše pro česká média – například Lupa.cz, Marketing Journal nebo Fresh Marketing – o problematice moderních komunikačních prostředků, marketingu a komunikaci. Zároveň působí jako vysokoškolský učitel a lektor.

Běžná cena 347 Kč, 2011, 200 stran, čtená, ale dobrý stav

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!