Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Internetový marketing - Viktor Janouch - 3. vyd.

Akce Výprodej
Kód produktu: 400012553 EAN: 9788025150160 Výrobce: Computer Press
399,00 Kč
Skladem 1 Ks
Ks

Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk.

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?

Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
Reklama na internetu
Marketingová komunikace
PPC kampaně a podpora prodeje
Public Relations
Přímý marketing
Analýza návštěvnosti
Optimalizace webu
Vyhodnocování marketingové komunikace

Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.

O autorovi: Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu na internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož třetí vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice. Za mnoho let praxe pracoval na desítkách úspěšných projektů pro české i zahraniční firmy všech velikostí v nejrůznějších oborech. Je specialistou na PPC v cizích jazycích.

3. vyd. 2020, běžná cena 499 Kč, 344 stran

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!