Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

E-mail marketing: Jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem

Výprodej
Kód produktu: 400012575 EAN: 9788025132012
32,00 Kč
Skladem 1 Ks
Ks

Objevte tajemství, jak jen neposílat e-maily, ale opravdu dělat e-mail marketing.

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

OBJEVTE TAJEMSTVÍ, JAK JEN NEPOSÍLAT E-MAILY, ALE OPRAVDU DĚLAT E-MAIL MARKETING!

„V dnešní době začíná využívat stále více úspěšných firem nízkonákladovou a zároveň vysoce efektivní podnikatelskou zbraň – e-mail marketing. Nejziskovější firmy světa by dnes nedokázaly úspěšně fungovat bez e-mail marketingu.”

Zkušení odborníci v knize odhalují, jak využívat e-mail marketing a hromadnou e-mail komunikaci k hýčkání vašich zákazníků a podpoře vaši značky. V ČEM VÁM TATO KNÍŽKA POMŮŽE? Firmy dnes posílají e-mailem hromadné nabídky a doufají, že jim zvýší zisky:

* Jak ale budovat pomocí e-mailu opravdový vztah a zvyšovat důvěru zákazníků? * Jak připravit a odeslat nabídku, která prodává? * Kde je hranice mezi spamem a e-mail marketingem? * Jak správně budovat databázi kontaktů?

TATO KNIHA VÁS SEZNÁMÍ S PROBLEMATIKOU E-MAIL MARKETINGU, JAK HO VYUŽÍT A NA CO SI DÁT POZOR. PŘEDSTAVÍ VÁM TAKÉ TIPY A TRIKY PRO VAŠI DENNÍ PRAXI.

Autor David Kirš, Mitchell Harper. 2010, 64 stran

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!