Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Značka: od vize k vyšším ziskům

Výprodej
Kód produktu: 400002720 EAN: 9788025120071 Výrobce: CPress
149,00 Kč
Ks

Strategický proces budování a posilování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek.

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek.

Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky. Klíčovými tématy knihy jsou: - vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin - rady pro vývoj soudržné značky - tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi. O autorovi Leslie de Chernatony je profesorem marketingu značky a ředitelem centra pro výzkum marketingu značky na Birmingham Business School na Birminghamské univerzitě ve Velké Británii (Edgnaston, Birmingham B15 2TT, England). Před zahájením své akademické kariéry působil sedm let jako pracovník marketingových oddělení různých prestižních organizací. Je hostujícím profesorem na Thammasat univerzitě v Bangkoku v Thajsku a na univerzitě v Luganu ve Švýcarsku a je držitelem hostující profesury na Business School v Madridu.

332 stran, formát 167x225 mm

Podívejte se i na další námi nabízené knihy, které jsou právě teď k dispozici.

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!