Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Odeslaný balíček stále nedorazil?

Odeslaný balíček stále nedorazil?

Odeslali jsme Vám zásilku a balíček nedorazil v avizovaném termínu? Zřejmě se vyskytla ojedinělá chyba na straně dopravce. Jak postupovat?

Jakmile předáme zásilku dopravci, přijde Vám informační e-mail s číslem balíčku. Podle čísla zásilky můžete na stránkách dopravce sledovat jeho cestu k Vám. Pakliže balíček nedorazil, mohla nastat jedna z možných situací:

  • Balíček se přepravou poškodil

Každá zásilka od nás putuje do depa vybraného dopravce, kde se roztřídí a ještě v noci putuje do Vaší lokality. Ráno si zásilku převezme řidič a jede s ní za Vámi. Při manipulaci s balíky může nastat vzácná situace, kdy dojde k poškození balíku. V některých případech nám dopravce takovou zásilku vrátí a my s ním řešíme reklamaci nezávisle na Vás. Jakmile zjistíte, že Váš balíček nedorazil v avizovaném termínu z důvodu poškození, kontaktujte nás, abychom mohli urychleně zaslat novou zásilku.

Pokud zjistíte poškození balíčku při jeho přebírání, zvažte závažnost poškození i s ohledem na to, co jste si nechali poslat. Promáčklá krabice při objednaném polštáři není jistě takový problém, jako když jste si objednali skleničky... Poškozený balík máte právo odmítnout. Jakmile jej ale přijmete, zbavujete se možnosti reklamovat poškození zásilky dopravcem.

  • Balíček se dopravci ztratil

Stává se to velmi zřídka, zhruba jednou za 7000 zásilek. Pokud se to "poštěstilo" Vám, netruchlete a kontaktujete nás. Zašleme Vám zboží znovu na naše náklady a s dopravcem si reklamaci vyřídíme sami.