Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Intuitivní marketing - Miloš Toman

Výprodej
Kód produktu: 400001709 EAN: 9788072611652
-59 %
Ušetříte
141,00 Kč
240,00 Kč
99,00 Kč
Ks

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. 

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování „plnohodnotného“ marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Těmto podnikatelům nechybí marketingové myšlení, znají nejnovější efektivní marketingové koncepce... Jediné, co postrádají, je dostatek finančních prostředků na to, aby mohli dělat ten „správný“ marketing.

Ano, dělat marketing s velkým marketingovým rozpočtem sice může být i věda, ale rozhodně to není žádné velké umění. Jsou-li ovšem vaše finanční zdroje omezené – a to je v případě malých a středních podniků pravidlem – nezbývá vám než se opřít o jiné zdroje – o staré dobré a osvědčené hodnoty, o vlastní důvtip, nápaditost a také – o intuici, jak říká konzultant a podnikatel Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing, o umění vcítit se do potřeb zákazníka, o umění navázat se zákazníkem osobní a upřímný vztah.

Autor, jenž se intenzivně věnuje novým trendům v řízení a podnikání, které souvisejí s jeho vlastním pojetím „otevřené firmy“, a to zejména jako podnikatel, konzultant, lektor a editor internetového magazínu Intuitivní marketing, ve své knize přesvědčivě ukazuje, že právo na úspěch v době, kdy se marketing stal luxusní záležitostí, mají i marketingoví manažeři v menších firmách – když pochopí, že k tomu nemusí hledat způsoby, jak „zlevnit“ zásady „vědeckého“ marketingu, nýbrž že musí hledat nové marketingové přístupy, které nebudou tak nákladné.

Sám aktivní a úspěšný podnikatel, jenž se zásadami „intuitivního marketingu“ ve vlastní podnikatelské praxi řídí již téměř patnáct let, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuitivních postupů a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. To je opravdu třeba znovu a znovu zdůrazňovat, protože dnes se komunikace se zákazníkem velice často stává zcela hromadnou a automatizovanou, jak nás o tom nejnázorněji přesvědčuje reklama „globálního“ střihu a podobné „masové“ formy pokleslé marketingové „komunikace“, založené na pumpování peněz do reklamních agentur a médií, jehož vedlejším produktem bývá zákazník (někdy se ovšem spíše zdá, že zákazník je v takových případech pouhou záminkou všech těchto aktivit...).

Koncepce intuitivního marketingu, jak se v praxi ukazuje, by mohla být jedním z těchto nových přístupů, jež by mohly pomoci vyvést tradiční marketing ze slepé uličky a přiblížit jej praxi „normálního“ podnikání. Staví na obrovské přednosti malých podnikatelů – mají blízko k zákazníkům, takže mají i větší cit pro jejich přání a potřeby a dokáží na ně reagovat bez drahého marketingového aparátu – a dále na dobrých a užitečných zásadách, které jsou obsaženy již v základech naší kultury. 

Podívejte se také na další knihy, které aktuálně nabízíme.

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!