Intuitivní marketing - Miloš Toman
Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. Detailní informace
Cena s DPH | 89 Kč |
Cena bez DPH | 81 Kč |
Běžná cena | |
Ušetříte | 151 Kč |
Dostupnost |
Skladem (1 ks) |
Kód produktu | 400001709 |
EAN | 9788072611652 |
Kdy zboží odešleme? Co je skladem, pošleme ihned (rozhoduje čas Vaší objednávky):
Zásilkovna do 8 hod. (dodání 1-2 dny)
PPL do 11 hod. (dodání následující pracovní den a v sobotu)
Česká pošta do 13 hod. (dodání za 1-2 dny)
Potřebujete-li více kusů, naskladníme je do 3 dnů a poté odešleme k Vám.
Intuitivní marketing - Miloš Toman
Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování „plnohodnotného“ marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Těmto podnikatelům nechybí marketingové myšlení, znají nejnovější efektivní marketingové koncepce... Jediné, co postrádají, je dostatek finančních prostředků na to, aby mohli dělat ten „správný“ marketing.
Ano, dělat marketing s velkým marketingovým rozpočtem sice může být i věda, ale rozhodně to není žádné velké umění. Jsou-li ovšem vaše finanční zdroje omezené – a to je v případě malých a středních podniků pravidlem – nezbývá vám než se opřít o jiné zdroje – o staré dobré a osvědčené hodnoty, o vlastní důvtip, nápaditost a také – o intuici, jak říká konzultant a podnikatel Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing, o umění vcítit se do potřeb zákazníka, o umění navázat se zákazníkem osobní a upřímný vztah.
Autor, jenž se intenzivně věnuje novým trendům v řízení a podnikání, které souvisejí s jeho vlastním pojetím „otevřené firmy“, a to zejména jako podnikatel, konzultant, lektor a editor internetového magazínu Intuitivní marketing, ve své knize přesvědčivě ukazuje, že právo na úspěch v době, kdy se marketing stal luxusní záležitostí, mají i marketingoví manažeři v menších firmách – když pochopí, že k tomu nemusí hledat způsoby, jak „zlevnit“ zásady „vědeckého“ marketingu, nýbrž že musí hledat nové marketingové přístupy, které nebudou tak nákladné.
Sám aktivní a úspěšný podnikatel, jenž se zásadami „intuitivního marketingu“ ve vlastní podnikatelské praxi řídí již téměř patnáct let, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuitivních postupů a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.
Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. To je opravdu třeba znovu a znovu zdůrazňovat, protože dnes se komunikace se zákazníkem velice často stává zcela hromadnou a automatizovanou, jak nás o tom nejnázorněji přesvědčuje reklama „globálního“ střihu a podobné „masové“ formy pokleslé marketingové „komunikace“, založené na pumpování peněz do reklamních agentur a médií, jehož vedlejším produktem bývá zákazník (někdy se ovšem spíše zdá, že zákazník je v takových případech pouhou záminkou všech těchto aktivit...).
Koncepce intuitivního marketingu, jak se v praxi ukazuje, by mohla být jedním z těchto nových přístupů, jež by mohly pomoci vyvést tradiční marketing ze slepé uličky a přiblížit jej praxi „normálního“ podnikání. Staví na obrovské přednosti malých podnikatelů – mají blízko k zákazníkům, takže mají i větší cit pro jejich přání a potřeby a dokáží na ně reagovat bez drahého marketingového aparátu – a dále na dobrých a užitečných zásadách, které jsou obsaženy již v základech naší kultury.
Názory uživatelů na Intuitivní marketing - Miloš Toman uživatelské recenze
Produkt je zařazen v následujících kategoriích
Mohlo by Vás také zajímat
Doplňující obsah
Naše nabídka
Kdy odesíláme?
Co je skladem,
pošleme ihned
(rozhoduje čas objednávky):
Zásilkovna do 8 hod.
(dodání za 1-2 dny)
PPL do 11 hod. (dodání druhý den)
Česká pošta do 13 hod. (dodání za 1-2 dny)
Co skladem není,
do 3 dnů naskladníme
a poté odešleme k Vám.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Co nabízíme?
Dárkové zboží
Vybírat můžete podle typu zboží (trička, hrnky, polštáře, žertíky...), podle profese či zájmu (rybář, myslivec, hasič, motorkář...), případně zda je to maminka, babička, děda atd. Dále podle narozenin (30, 40, 50, 60...) anebo typu události (odchod do důchodu, svatba, svátek...).
Karnevalové zboží
Vybírat můžete podle typu zboží (paruka, kostým, vousy, make-up, maska...) nebo podle tématické párty (čerti, halloween, piráti, hippies, indiáni...).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kontaktujte nás
Zákaznická linka:
+420 602 683 974
obchod@hubatacernoska.cz
© 2019, HUBATÁ ČERNOŠKA – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek
Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu